GOODBYE TO IVAN
IVAN TISCA: "AVRO 'A GREAT MEMORY OF FANS AZZURROSTELLATI"
Ivan, a farewell to your thoughts on this color azzurrostellati ..
"I am very, molto, molto dispiaciuto e un po' giù anche con il morale perchè fino a venti giorni fa era una cosa inaspettata, vedevo un futuro un po' più roseo a Pagani. Siamo arrivati a questa conclusione ma l'importante che si sappia bene che non è stata una scelta mia ma presa insieme con il Presidente. Sapete tutti i problemi che gli son sorti e quindi a malincuore è arrivata questa soluzione, anche se abbiamo cercato di trovare una soluzione. L'importante che la gente sappia che mi sono messo a disposizione per tutto però purtroppo le cose si devono volere in due, quindi dico solo che mi dispiace. Mi dispiace sopratutto per i miei compagni con cui mi sono trovato molto bene e ci tengo a sottolineare che mi dispiace anche per tutti quei tifosi di Pagani that in these days are filling me with tokens of esteem. Surely this little parenthesis Pagani not forget easily. Unfortunately, this is football and, reluctantly, we must turn the page "
Before you said that you made available to complete the company. There were just the edges to find an agreement?
" I made available but I tell you I understand the demands that the President was very clear to me so I can not reproach him with anything. Again, sorry because I would not have wanted to get to this decision, I have hoped to the last. There 's been like that, I'm not going to say more because maybe anything that might be misunderstood. Maybe if they talk to each twenty-four hours I could be more polished at this time are very disappointed "
inevitable your thoughts for the fans ... azzurrostellati
" Honestly, what I have sent them in these four months I have sent a few squares, are very sincere. Although, fortunately, character, habit, as I am, I always got along well with all the squares and the fans where I played. The demonstration of Foggia is where I was nevertheless applauded but I want to point out that I leave a great memory because in just four months it has established a relationship di grande stima reciproca aldilà di quello che possa aver dato in campo. Probabilmente hanno apprezzato l'uomo e quello che ho dato fuori e questa è una cosa a cui tengo. Li ringrazio davvero tantissimo e spero solo che la Paganese raggiunga la salvezza e poi chissà magari nel calcio ci si rincontrerà presto" . Gianluca Russo - paganese.it
0 comments:
Post a Comment